torsdag 6 augusti 2009

Vällingdoft

Min älskling i Lukas Bumbo(?)

Novali blev aldrig någon vällingälskare, tre månader med välling och sen totalprotest! Nu har jag försökt lite med Denzel, bara för att kunna lämna bort honom några timmar när jag och mannen ska på date..Jag vet att Daniel har något i kikarn, men vet inte när eller vart. Älskar "dater" men vällingdoften har jag svårt med...luktar verkligen inte gott. Men som tur är verkar Denzel gilla det efter några provsmakningar! Så förhoppningsvis bloggar jag snart om en barnfri date ..JA! Kanske borde jag ändra blogginläggets titel till "Date" istället :)

1 kommentar:

  1. Välling?
    Nej ge honom ersättning istället fall ni ska på date. Det gjorde vi med vår Silas när han var 3,5 månad... Välling är väl från 6 månader för att de inte kan smälta det riktigt än?
    Kramar

    SvaraRadera