söndag 9 augusti 2009

My man & I

kär & njuter av mumsig efterrätt

Here we go!

Förrätt med havsdelikatesser & dip & grönsaker

Min fantastiskt goda rib-eye med sweet potato fries..

Jazz...i love!

Jag var redo! Daniel hade fixat biljetter på bästa parkett på en basebollmatch & barnvakterna var på plats. Jag såååg så framemot att inte behöva vara en mjölkmaskin på några timmar och bara få känna mig fräsch och snygg & bara få ha lite tid med Daniel!
Som unga igen ;), satte vi oss på hojjen, jag var nog 17 sist jag satt på en hojj och höll hårt om Daniel,alldeles på tok för länge sedan! Jag hade glömt bort hur härligt det var att susa fram med vinden och hålla om sin älskade..bara det hade varit dejt nog! Väl framme i Pittsburgh city letade vi efter stadion, men plötsligt rycks jag upp på en trapp som leder upp till downtowns bästa jazzställe! Jag har alltid velat gå på en jazzklubb, jag blev överlycklig!
En utsökt trerätters middag, världens bästa sällskap vid min sida och ljuv ljuv musik, show & sång som fick kroppen att gunga kvällen lång..


Tack älskling för den bästa dejten och ett evigt minne! Du & jag Daniel, du & jag!

3 kommentarer:

  1. Åh va romantiskt och underbart! Vilken karl:-)!

    SvaraRadera
  2. åh vad mysigt :) Och oj vad smal du blivit steph ju!

    SvaraRadera
  3. Va mysigt!! hihi vi brukar oxå säga "du och jag Andy, du och jag" som Emil och Alfred :)

    SvaraRadera