lördag 15 augusti 2009

Saturday candy


Lördagsgodis existerar inte i USA, men dom vi pratat med tycker att det borde införas..Idag när Novali vaknade var det det första hon nämnde: "-Mamma, da löda, lödasgodis, jaaa ja ja!" Självklart åt hon en ordentlig frukost innan jag tog fram påsen med godis som hon lyckats samla ihop igårkväll på blockpartyt. Fem godisbitar lades på bordet, bara hennes. Lycklig som bara ett barn kan bli har hon snart suttit vid köksbordet i en timma och smaskat. Det blev så tyst så jag var tvungen att gå och kolla till henne. Halsbandet har hon fixat till som hårutsmyckning, tuggar på ett stort rosa tuggummi och slickar på två klubbor samtidigt. Hur sött är inte det?! Hon har också sparat en röd liten godis till pappa, den är dock lite klabbig och blöt, men den slinker säkert ner, hur kan man tacka nej?!

1 kommentar:

  1. Tack kära du! Och vilka små mirakler du har sen då!!! Jag tittar in här titt som tätt och försöker hålla mig uppdaterad ;) Vacker som en dag är du också. Helt otroligt fina bilder! Vad är det för kamera du använder? Inte för att det skulle säga mig så mkt är jag rädd, jag kan typ noll om sånt, det kändes dock som en bra fråga :) Gulligt som bara den med godislyckan. Får se när det blir Alice tur.
    Hälsa mannen.

    Kram, Crista

    SvaraRadera