torsdag 6 augusti 2009

Jobba..

OBS. den lilla fläcken ovanför läpparna är ingen skönhetsfläck utan bläck, såg det när jag laddat upp kortet :)

...Näää
, idag ska famlijen vara helt ledig! Vaknade imorse till min lille sons glada jollrande, så jag steg upp och läste några kapitel i Bibeln..tänk att man kan få proppa sig med Guds Ord varje dag! Snart bär det av till Ohio där ska vi träffa en vän, Gabby..det blir dagens första utflykt, sen får vi se vad vi hittar på efter det! Jag är sååå lycklig att få vara ledig med familjen idag, så jag tog ett glatt kort på mig själv! Håll till godo :) Ååå det är fint väder idag också, vilken härlig dag detta kommer att bli!!

5 kommentarer:

  1. Äntligen :)
    Såååå vacker!!!
    /Lina

    SvaraRadera
  2. Va kul, följer din blogg. Hoppas ni har de rikitgr bra!! !!! :D
    /Ehlin (johans syster)

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är steph! Fett bra att du har fixat så man kommentera! hur har ni det där nere? JAG SAKNAR ER! Hälsa nono och denzel och daniel!
    LOVE YOU / sis

    SvaraRadera
  4. Va´bra att du fixat så man kan skriva kommentarer till dim härliga blogg! Hoppas att ni har det bra i Usa och hälsa din fantastiska familj! Kram Katarina (Johans mamma!) =)

    SvaraRadera