onsdag 12 augusti 2009

Skitunge

Ren & fin igen..

Här sitter jag och jobbar flitigt, mailar och mailar medan jag håller min lilla son i knäet. Plötsligt lägger han värsta brakaren, jag väntar lite innan jag byter då jag tänkte att det kanske kommer mer..och jag hann knappt tänka klart innan han lägger en ännu större och den låter lite blötare. Påväg för att byta min lille gulleplutt så ser jag att det var mycket i den blöjan, för mycket..det rinner längs hans ben, det droppar från mina kläder.. ja det var faktiskt ganska äckligt, och gult är det också! La upp ett kort när han var nybadad istället, annars hade inlägget blivit lite för äckligt..

Älskar min lilla tjockis!

5 kommentarer:

  1. Vilken liten goding!
    Du får väldigt gärna hälsa Johanna att pengarna har kommit in och vi har påbörjat hennes smycke. :) /Lina (linaseto.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. Men fy vad äckligt... :/ ..fast han är söt.. :)

    SvaraRadera
  3. Ja...det var ju hans sätt att säga grattis på födelsedagen......!

    SvaraRadera
  4. Han är så söööööt!
    /Martina

    SvaraRadera