lördag 1 augusti 2009

Hänget!


Snart är jag 23 & precis fött mitt andra barn. Vissa mammor blir lika snärta på nolltid efter förlossningen andra, dvs jag får lite häng lite överallt! Men nu ska hänget bort, hittade två träningsdvd:er i Almqvists dvd-samling som jag användt flitigt under vår tid här! Nu ska jag bara hitta någon träning där jag får upp flåset och bränner lite fett, jag kan ju inte bara bygga musklerna...Nästa gång ni ser mig kommer jag att vara lika snärt som på dvd-fodralen : jajjamensan! ;)

3 kommentarer:

  1. hahah du e så söt stephi!

    SvaraRadera
  2. Nämen du som är så smal ju!!!Men visst vill man känna sig i trim:-) Är ni kvar i USA? Härligt, vill oxå:-)!!!Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha vad du är rolig Steph!!! Buns of steel är inte att leka med...

    /Martina

    SvaraRadera