tisdag 11 augusti 2009

Glaaattis!



Goaste & finaste jordgubbstårtan!

Jag älskar att bli firad på min födelsedag, och att just få bli firad på den rätta dagen håller jag kanske lite larvigt hårt på. Men för mig är det speciellt! Två år i rad har det dock varit andra saker som skett på födelsedagen, likadant i år också, Daniel ska predika ikväll. Men jag har verkligen blivit sååå uppskattad av min familj idag, så att jag rörts till tårar. Fina presenter, gulliga "glaaattis" från min lilla Novali, mysiga leenden från Denzel & massor massor kärlek från Daniel. Se Daniels blogg! jag älskar honom så! Och vet ni vad, han bakade en svensk supermumsig jordgubbstårta från scratch! Jag blev riktigt imponerad när en god frukost, paket, hemmabakad jordgubbstårta och sång serverades i morse. Tack familjen för alla grattis & alla shoppingpengar! Denna dag kunde inte blivit mer lyckad.

P.S Jag fick min shoppingdag idag då Daniel tog barnen..

1 kommentar: