fredag 13 augusti 2010

Svaghet


Jag har många svagheter, det här är en utav dem. Man kanske skulle kunna kalla det positivt då det spar mig mycket pengar. Men jag är så dålig på att shoppa till mig själv, mycket lättare att köpa saker till andra. Jag skulle säkert kunna shoppa 5 små gulliga skor till barnen utan vidare eftertanke, men när jag ska välja något till mig själv så måste jag verkligen verkligen gilla det, ska helst ha funderat 10 ggr innan jag köper det och ska helst ha jämfört priserna på samma typ av sak. Det resulterar oftast i att jag inte köper något alls, för att jag tänker för länge, typ så länge att varan reats ut eller försvunnit ur sortimentet ;).  Så när jag fick shoppingpengar på min födelsedag som jag var tvungen att köpa något för, gjorde jag framsteg. En klänning och en kavaj köpta på samma dag och det mest häpnandsväckande av allt: inget av plaggen var på rea :) !

6 kommentarer:

  1. Looking gooooood! Bra där Steph, se vad bra det kan bli när man bestämmer sig snabbt! :)

    SvaraRadera
  2. Den klänningen har jag beställt :):):)

    SvaraRadera
  3. du är skit fin i klänningen steph :) jag kanske lånar den ngn gång ;) / nathi

    SvaraRadera
  4. Isadora: Tack! JA visst kan det :) Kram

    SvaraRadera
  5. Lina: Vad kul! Den är jätteskön och man känner sig väldigt fint uppklädd men ändå enkel :) Kram

    Nathi: Thanks sister, självklart får du låna! Kram

    SvaraRadera
  6. Snygg klänning! Jag har en likadan ;)

    SvaraRadera