torsdag 5 augusti 2010

Julklappstips till Novali!


Pratade äntligen med mamma idag för första gången på 4,5 veckor! Alldeles för länge sedan! Hon sa att de fått lite fina saker till barnen på ikea, jag älskar att gå på ikea, det finns visserligen ett här i Pittsburgh men jag nöjde mig med att gå upp på  hemsidan och fick syn på dessa godbitar till leksaker. Barnen har på tok för mycket leksaker, men är det några de ska ha så blir det dessa fina och mycket prisvärda från ikea! Men inte nu, det får vänta tills det är julklappsdags! Till och med en sommarälskare som jag börjar längta liiite (då menar jag liiite) efter att det mörknar tidigt, tända ljus, doft av glögg, pepparkakor, hemmagjorda julkarameller,  vita snöflingor som singlar ner utanför fönstret, rosiga kinder på barnen och allt annat underbart som hör julen till! 

Nu vaknade Denzel! Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Jag gick själv o köpte de där i förrgår. Kunde inte motstå. Hjalmar har kastat runt dem här i köket! Verkligen jätte mysiga!

    SvaraRadera