torsdag 12 augusti 2010

Birthday girl!



Igår fyllde jag år, tack alla som gratulerade mig på min födelsedag! Jag har nog skrivit det förr, men jag älskar verkligen att fylla år! Min man är bäst på att uppskatta mig och vi hade en underbar dag! Såklart godaste frukosten på sängen, men paket från barnen och min älskling. Fick shoppingpengar och en shoppingdag, jättemysigt, bara jag och affärerna utan ansvar för två barn :).

Vi ska kakla om vårat kök så det var igentligen det jag önskade mig, så shoppingdagen blev världens bästa bonus. Hittade en klänning - se bilden och en cool kavaj nu till hösten! På kvällen överraskade han mig med att han lyckats fixa barnvakt och när barnen sov smet vi iväg till mysigaste restaurangen i Pittsburgh. Bästa sällskapet, ljum sommarkväll, vacker plats och underbart god mat! Lyx!

Tack älskling för att jag får ha världens bästa familj med dig! Älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Åh det låter som du hade en underbar födelsedag! :) vad vacker du är Steph! Tycker klänningen var superfin! Kram

    SvaraRadera
  2. vad snygg klänningen är!

    SvaraRadera