torsdag 5 augusti 2010

2 dagar i rad!



2 dagar i rad har vi haft jätteskoj med familjen och andra härliga familjer! Första dagen åkte vi till Pittsburgh Zoo och kolla på alla djuren med den amerikanska familjen Allen - varmt, svettigt och massor med djur att titta på! Vi stupade i säng när vi kom hem!

Tidigt nästa morgon åkte vi med favoritfamiljen Almqvists till Pittsburghs nöjespark (mycket större än Liseberg) och hade en hel dag med lunch, fika, glass och många härliga åkturer för stora som små! Jag var dock en lite för optimistisk mamma som tog med mig min 3-åring i en rollercoaster likt lisebergsbanan - som första åk! Hon var modig, men det var inte så uppskattat från hennes sida :/ . Men efter ett tag åkte hon många karuseller och njöt verkligen dagen! Vi stupade i säng igår också kan jag lova!

Jag tror jag gör det nu med! Godnatt!

1 kommentar:

  1. Hahaha du är så rolig Steph! Satte Nono på rollercoaster.. Haha det är något som pappa skulle göra! ;) Saknar er SUPERMYCKET! Kram

    SvaraRadera