söndag 15 augusti 2010

Blåklädda skatter

7 kommentarer:

  1. alltså... jag får seriöst ont i hjärtat.. så mycket saknar jag att få busa, krama och pussa på mina syskonbarn! Lova att ge dom en puss från mig och säg att jag saknar dom MASSA - moster natha

    SvaraRadera
  2. Vilka modeller till barn du har Stephanie!! Likt sin mamma=)

    SvaraRadera
  3. wow vilka sötisar!! din dotter kommer slå killarna med storm. Mysig blogg! Hur gör du ramar på dina bilder?

    mvh-Linnea Werner

    SvaraRadera
  4. Ååå, saknar så mycket! Men snart är ni hemma o jag får krama om er allihop -wohoo! :) Kram Mickan

    SvaraRadera
  5. Natha: Saknar er!!!

    Issa: :)

    Carolin: Ja, de älskar att posa :) Kram

    Linnea: Jag använder ett gratisprogram som heter picasa 3 , bara att ladda ner.

    Katrine: Du är bäst!

    Mickan: Jaaaa, snart syns vi! KRAM

    SvaraRadera