tisdag 31 augusti 2010

Ett år!

Bloggen har blivit åsidosatt  alldeles för länge, jag vet. Det har funnits mycket att ta hand om sen vi kom hem från USA. Inskolning, tvättberg, gäster, ny inneboende, 2 nya kusiner(!), en helhelg med firande av vårat ett-årsjubileum och imorgon börjar jag jobba! Alla helt fantastiska saker (kanske förutom att just tvätta - men nytvättad tvätt luktar ljuvligt så tvätt får bli en fantastisk sak det med!) men som ni säkert förstår så har jag prioriterat det framför min lilla blogg.

Läs denna länken och se en massor med bilder från vår otroliga helg! Jag älskar min kyrka och jag älskar att få vara med och bygga församling i Stockholm city! Tack Jesus för året som varit - nu längtar vi efter allt som du vill göra genom oss detta kommande år - vi är taggade, förväntansfulla och redo att jobba! Vi vill se ännu fler människor frälsta!

Ha det gott! Nu ska jag springa till tvätten! "Tfett kul!" haha :)

1 kommentar:

  1. Jag förstår att bloggen kommer i andra hand, ibland har man bara inte tid. Kul med ettårsjubileum, Grattis!!

    SvaraRadera