tisdag 10 augusti 2010

kent

                           Bjuder på en gammal bild på Novali, första och enda dagiskortet!

I bilen idag sjöng vi loss hela fina familjen till kents "utan dina andetag". Vi sjunger högt, vi sjunger vackert: Jag kan inte ens gåååå utan din luuuft i mina luuuungoooor, och vi sjunger det igen för det är den enda versen Novali kan utantill, men vi hinner bara till "Jag kan inte ens gå..." till Novali utbrister: "Men, det är ju som du pappa!" Haha! Ja, det är faktiskt så, Daniel kan inte gå. Igår då han skulle illustrera en predikan hoppade han och skadade hela sin häl. Han har idag varit hos doktorn och lagt om foten med bandage och fått med sig några hemskt stora kryckor. Skönt att han hade en bra försäkring i landet som kryllar av försäkringar!

Snart kommer vi hem och snart är det någon som fyller år! Guess who? Guess me :)

1 kommentar:

  1. Och vi ska gratta dig vill jag lova! :) Fast först mig och syrran, ni ligger ju lite efter där.. ;)

    Ge bror min en stor krya-på-dig kram och fortsätt att sjunga för fulla halsar!

    Kram Mickan

    SvaraRadera