fredag 12 mars 2010

Snöchock

En ren snöchock fick jag när jag kom hem precis ( Har varit och jobbat i kyrkan med en studio i väldigt många timmar :) )
Nu när det varit så fint väder har det ramlat ner snö från två etagelägenheter ovanför oss på vårt altantak, vi har knappt kunnat se ut från våra sovrumsfönster på andra våningen för att det varit så mycket snö. Hela tiden har jag undrat varför "de" inte kommer och skottar, men nu en natt som denna tittar jag ut genom fönstret och ser att all snö är nerskottad på vår lilla trädgårdsplätt!!! Ett gigantiskt snöberg - typ tre meter - kommer våren ens att kunna komma till vår trädgård med så där mycket snö?! Jag hoppas innerligt - jag hoppas snart!

Novali får iaf njuta av en ordentlig pulkabacke i hennes egen trädgård imorgon - det är inte alla som har det! Jag däremot ska på en riktigt lång date med mitt livs stora kärlek Daniel imorgon - Middag o Opera - det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar