måndag 29 mars 2010

Att jag aldrig lär mig!

När mina barn är knäpptysta och i närheten, gör de oftast något de inte borde. Trots det luras jag och tänker att jag tittar till efter en stund eftersom han eller hon är så lugna och snälla ... näe, busiga är vad de små liven är!

Ett typiskt exempel som precis inträffade, tur att det var vaniljsockret och inte bakpulvret!

                                                          Busted!
                                                        Busfrö!

4 kommentarer:

  1. haha härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Haha! Skönaste killen!!

    SvaraRadera
  3. Anonym: Tack :)

    Em: Ja & alldeles på tok för busig! När öppnar sidan?! Kramar

    SvaraRadera
  4. nämen..kom inte min kommentar med? =(..tråkigt. Jätte charmiga bilder du har iaf. O charmiga barn må jag säga ;)

    SvaraRadera