onsdag 31 mars 2010

Bra valt, älskling!


Skickade en liten sms - inköpslista till min man igår. Mest av allt tycker jag om att handla själv, då jag vet hur mycket jag vill ha av något, vilket märke osv... Det blir alltid någon liten surprise när man plockar upp matkassen som Daniel inhandlat, inte något han handlat fel, utan mer att jag skulle handlat / valt något annat. Igår stod i alla fall diskmedel med på listan, och hem kommer han med Grummes diskmedel(Jag hade köpt Skonas/Yes tråkiga gröna). Men inte nog med det, diskmedlet är rött och har doften smultron! Det kanske bara är jag som får ett litet leende på läpparna och blir lite varm i hjärtat när jag tänker på att min man säkert stått vid den gigantiska diskmedelshyllan och läst på varenda ettikett, och den som verkade godast var just diskmedlet med smultrondoft! Eller så är det min romantiska bild av det hela, och igentligen hade han bara bråttom och tog första bästa flaska han fick tag i, och tur som han hade, var det Grummes smultrondoft. Jaja, oavsett hur det var så var det ett bra val, för den luktar väldigt somrigt, ja, väldigt mycket smultron!

4 kommentarer:

  1. Jag tror att den var noga utvald! :) Smultrondiskmedel just for you! Saknar er!! Krams!

    SvaraRadera
  2. hahaaha åååh jag känner exakt igen mig! vet precis hur du menar! Andy är likadan!

    SvaraRadera
  3. IsaDora: Ja, jag tror också det ;) Saknar dig med!

    Jenny: Skönt att jag inte är den enda ;) Vi ses väl ikväll hoppas jag! KRAMAR

    SvaraRadera
  4. I love smultron diskmedel!!!!Luktar heaven!

    SvaraRadera