fredag 26 mars 2010

Leka e loligt!





Idag var vi ute en sväng i vårsolen, jag och mina gull. Det var ljuvligt! Novali har tjatat i flera dagar om att få cykla på sin trehjuling, så nu fick jag faktiskt bära ut cykeln på gatan så att hon kunde få fräsa fram. Denzel njöt också, kanske mest av att vara busig och stoppa grus i munnen. Tänk den dagen de sopar bort allt grus - ja, då är det vår på riktigt! Innan vi gick in passade Novali på att gnugga in händerna ordentligt i lera - för det var tydligen "jätte loligt" och "vill göra så igen sen när jag vaknat"!

3 kommentarer:

  1. Haha vad söta :)
    Ja det är verkligen vår när gruset sopas bort... Då blir det alldeles "lent" att traska runt... Och det gillar vi!!
    Kramsikrams

    SvaraRadera
  2. Va härligt rund och go grabben är! =)

    SvaraRadera
  3. IsaDora: JA, jag längtar till grussopningen!! Kom & hälsa på snart igen, det är så mysigt!

    Emilie: Ja, han & Hjalmar kör på samma bana :) Kram!

    SvaraRadera