torsdag 26 november 2009

Succé ännu en gång!!!



Anna Wahlgren må vara kritiserad, och jag håller långt ifrån med henne i allt. MEN man ska ju inte kasta ut barnet med barnvattnet. Hennes sömnmetod för barn är väl beprövad av henne själv (8-barnsmor), familjen Elvelyck & många andra vänner. Ännu en gång fungerade det perfekt, 100 % lyckat med båda mina barn!

Denzel sover nu 12 timmars nätter (19.45 - 08.00) och vaknar inte en enda gång (likaså Novali) - till skillnad från för 3 dagar sedan och sju månader bakåt i tiden då han vaknat 5-7 ggr / natt - varje natt! Denzel är nu ett lyckligt sovande barn & jag kommer bli en mycket mer utvilad tvåbarnsmor! JAG ÄLSKAR ANNA WAHLGRENS SOVA-HELA-NATTEN-KUR! TACK FÖR ATT JAG & DENZEL ÄNTLIGEN FÅR SOVA! Tänk att enkla sovrutiner för barnen kan få dem att sova så bra & somna så lätt, man blir så mycket friare & lyckligare! Sova-hela-natten-kuren får betyg: ***** (5/5)

1 kommentar:

  1. Tycker det är toppen att du och Denzel får sova hela nätter! Skönt för båda! :) Så när man får babys själv så ska jag ta tips från dig! Kram :)

    SvaraRadera