tisdag 24 november 2009

Antingen eller..

Gardiner & nyinköpt julbelysning- äntligen lite mer julstämning!

På drygt fyra år, det vill säga så länge jag haft eget hushåll så har jag aldrig haft gardiner i mina fönster. Kanske kan jag vara lite för strikt och kal i min inredning, men jag har alltid älskat fönster utan gardiner. Varken systrar, mamma, svärmor eller mormor har nog gått förbi mina fönster och "irriterat" sig över att det inte finns några gardiner. Flera utav dem har till och med erbjudit sig att köpa gardiner till mig! Men som en blixt från himlen, åkte jag in till IKEA idag och köpte gardinstänger & hängde upp dessa gardiner som luggit i garderoben ett bra tag. Nu kan man inte klaga på att jag inte har gardiner iaf, nu är gardiner det ENDA jag har i mina fönster!:) Älskar alla mina gardintokiga vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar