tisdag 17 november 2009

Orsaken

Målat furutrappan vit & tapetserat

Ja, orsaken till att jag varit en så oengagerad bloggerska är därför att jag slipat slipat slipat. spacklat spacklat spacklat, slipat, målat målat målat & likadant igen och sedan tapetserat vårt blivande "Bibliotek". Det har tagit sin lilla tid med två små barn runt benen, men det gick! Jag är så glad att det börjar bli mer och mer ordning i vår fina lägenhet! Är så tacksam för allt vi har, vi är så rika min familj! Vi har så härliga familjer, fina vänner, fantastisk församling & är älskade av Gud - igentligen allt som räknas! Men jag kan inte låta bli att längta efter att ha:

1.) En tvättmaskin
2.) En diskmaskin
3.) Matbordet SJÖVIK från IKEA / Ett fint antikt bord från blocket!

får se om det blir några julklappar i år :)

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt du fixat, duktigt!

    SvaraRadera
  2. JÄTTEFINT!! Du är så duktig!! Visade Johan & han är helt imponerad.. Han sa: Hur hinner den kvinnan med allt hon gör?!

    Det undrar jag oxå! :)

    SvaraRadera