fredag 6 november 2009

Njutning & smärta!

Igår fick jag en överraskning från mina älskade svärföräldrar, dem hade beställt tid för slingning till mitt hår! Hur gulligt var inte det! Jag fick komma ifrån barnen en stund och bli ompysslad, jag njöt! TACK! Men tack vare det så fick jag syn på lite reklam på frisörens vägg att de piercar näsor där. Så idag åkte jag till samma salong för att ta ett hål i näsan, dock var det inte lika njutbart som igår! Längtar tills jag får byta näsplupp, men det blev väl ganska fint ändå?!

So long,

Stephanie

5 kommentarer:

  1. Du är världens coolaste, snyggaste och modigaste fru! LOVE YOU!!
    Vad fint det blev...!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med your husband till 150%! Det blev jättefint!! Tycker det är så häftigt att du bara gjorde det så spontant! :)

    Du är vacker, cool och så snäll! Och tycker det är toppen att svärföräldrarna skämde bort dig! Det är du värd!

    Love you sis

    Issie

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!! Jag vill pierca över läppen...men får inte:-(((((((

    SvaraRadera
  4. ååååh så fint! du är så cool stephi! du passar dessutom i allt! Piercingen var verkligen perfekt på dig :)

    SvaraRadera
  5. Nu ser du ut som en bengal med hål i näsan ;)

    SvaraRadera