söndag 8 november 2009

Pappa

Världens bästa pappa & jag.

Som vi alla vet är det fars dag idag! Och då varken Novali eller Denzel kan skriva ännu, så vill jag bara kort skriva vad jag vet att mina barn känner och tycker om sin pappa.

Daniel, dina barn älskar dig och är så trygga med dig. Det finns ingen som lägger ifrån sig jobbet så bra som du när du kommer hem för att bara få hålla, busa, leka, pussa och krama om dina barn ett tag. Du ger dem full uppmärksamhet och kärlek! Du är bäst på att berätta sagor och lägga våra barn. Du är bäst på att laga havregrynsgröt till Novali ;) på morgonen. Du är bäst på att uppmuntra och se deras gåvor. Du är bäst på att uppfostra och tillrättavisa. Du är bäst på att skratta med dina barn. Du är bäst på att vara stolt över dina barn. Ja, du är bäst på att vara deras pappa. Listan kan göras oändlig... Jag vet att Novali & Denzel älskar dig så mycket och kommer alltid att vara stolta över att få ha dig som deras pappa! Du gör det så bra, och jag är stolt över att ha en man som älskar sina barn så som du gör! Vet ingen som gör det bättre!

Ha en underbar dag! Vi saknar dig!

Kärlek,
Stephanie, Novali & Denzel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar