torsdag 2 juli 2009

Ros i tid



Vi har en liten trädgårdsplätt, det är så mysigt! Jag är så lycklig för den, det är så lätt att släppa ut Novali där medan jag pysslar med disk eller annat i köket. Damen som bodde här tidigare planterade en rosbuske & här om dagen läste jag på lappen som hängde runt stammen att den skulle blomma mellan jul-okt. Och så den 1 juli slog den första knoppen ut, vilken tajming, precis på dagen! Någongång hoppas jag att jag ska få tid att fixa min lilla trädgård, tror jag skulle njuta av att rensa lite ogräs och plantera lite blommor.. Jag har en plan på hur jag skulle vilja att den någongång ska se ut! Imorgon åker jag till Uppsala då mannen försvinner till Norge några dagar för att "preke", ja så heter det faktiskt på norska!

1 kommentar:

  1. Hej Steph!
    Såg att du ville ha nån kommentar så här får du!
    Kom hit genom facebook, alltid lika kul att läsa om gammla vänner:)
    Härligt med en liten trädgård! Hoppas allt är bra med dig och din söta familj!
    Kram /Sandra (Brolin) Lagestrå

    SvaraRadera