lördag 18 juli 2009

Jag önskar mig..


Nu är vi på plats i Pittsburgh! Första destinationen var Walmart. Jag älskar att strosa runt i alla dessa butiker och titta på alla tusentals (nästan) schamposorter, annorlunda mat och billiga kläder! Så här års är det ju rea-time också :) Förra året firade jag min födelsedag i Pittsburgh, i år likaså, det börjar nästan bli tradition! Brukar ha lite svårt att komma på vad jag önskar mig, men idag framförde jag ett önskemål om en hel dags shopping, SJÄLV! Vi får se om det slår in! Imorgon börjar Daniel predika, och vi är med för att heja på världens bästa predikant! Shopping är kul, men det är bara bonus den här resan, vi hoppas att få se många frälsta, helade & befriade människor denna tid vi är i USA!

1 kommentar:

  1. Valkommen tell USA! Vi ses snart min underbart vannens :)

    SvaraRadera