lördag 25 juli 2009

I love P&Tś


Mindre än en vecka innan vi åkte till USA fick jag ett ryck och la ut våran vagn på blocket. Jag köpte den här i USA för ett år sedan. Jag vet inte hur många som ringde dagen därpå och ville köpa den! Högsta budet som blev bjudet gjorde att jag tjänade ca 1500 kronor på min något slitna ett år använda vagn! Så utan att behöva lägga ut några pengar tänkte jag uppdatera till en "dash" istället för "sport" i phil & teds! Men när jag kom hit började jag leta och hittade craiglist (motsv. blocket) och hittade en enda dash i hela Pittsburgh, och den blev min! Som ny & hur fin som helst, de hade knappt använt den! Tjohoo jag gick 1800 kronor plus än om jag köpt den ny & den ser helt ny ut! Jag är jätteglad och älskar Phil & teds vagnar, de är guld när man har två barn!
Nu ska jag på någon rolig sale...berättar mer när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar