lördag 10 april 2010

Nummer tre!

                                                       Denzel                                      

                                                         Novali

Någongång i framtiden skulle jag gärna vilja ha ett tredje barn. Om vi skulle få en tjej så är namnet redan spikat  & om vi får en kille hittade jag ett killnamn idag som jag blev  helt förälskad i! Men namnen förblir min lilla hemlis tills barn nr 3 är fött ;) För övrigt så föds mina barns första kusin närsomhelst! Jättespännande - jag blir faster för första gången! Tjohoooooo

3 kommentarer:

  1. Vilka godingar... Längtar tills #3! :) Men jag får väl veta namnen innan den kommer ;P

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också! på både #3 och nya kusinen :) Jag har föresten en bild på denzel som är väldigt lik den på Novali. Jag kan skicka till din mail sis. PUSS / Nathi

    SvaraRadera
  3. Spännande inlägg Stephanie... hm... Love u girl!

    /Martina

    SvaraRadera