fredag 9 april 2010

Lite för tankspridd


Tankspridd, JA, det kan jag vara ofta, tusen olika tankar som surrar runt i huvudet och jag tänker på alla samtidigt! Ett litet resultat av min tankspriddhet visade sig imorse när jag skulle hämta frukosten ur kylen - då låg  ett paket god glass där - glassen vi mumsat tillsammans med Samuel & Julia igår kväll! Så tokigt det kan bli - synd att det var glassen och inte ett paket torsk från frysen som jag la i kylskåpet - då hade det tinat perfekt till dagens goda fiskbiffar! På tal om fiskbiffar -  prova det någongång - väldigt gott faktiskt! (500g fisk - mal till färs, hackad rödlök, 1 ägg, 1 tsk maizena, dill, salt & vitpeppar, det finns ju tusen varianter - men den här var god!) Ännu ett litet bevis på min tankspriddhet - från cheescake rasberry glass till dagens lunch!

So long my friends!

/ Steph

1 kommentar:

  1. Haha... Ojdå! Men det är ju tur att alla är råkar ut för sån tankspriddhet titt som tätt! Your not alone!
    Jättekul att träffa dig igår sis, saknade dig och ungarna när vi åkte redan! Hoppas du fick en lugn och trevlig kväll igår! Krams! Ses på måndag! :)

    SvaraRadera