torsdag 25 februari 2010

Tadaaa



Nu ska ni få se lite bilder från klänningarna jag sytt! Jag måste få säga att det var riktigt roligt att sy små tjejklänningar! Mitt självförtroende vad gäller att sy har växt några meter då jag verkligen inte trodde jag skulle klara av det :)

Novali passar utmärkt i dem men tyvärr sover hon just nu, annars hade hon fått va modell! Det här lite katvig-liknande tyget blev jag verkligen helt förälskad i, och kommer sitta finfint på min lilla sötnos nu i vår! Ellerhur?

6 kommentarer:

  1. Supersnyggt!! Va duktig du är, Steffi!
    Vart hittades tyget, om man får fråga...? :)

    SvaraRadera
  2. WOW vad duktig du är!

    SvaraRadera
  3. riktigt duktigt steph!

    SvaraRadera
  4. Men oj! Jag är superimponerad! Hur sött som helst!! =)

    SvaraRadera
  5. WOW vilka skills! Fantastiskt tyg! Lär mig :)

    SvaraRadera
  6. Novali is gonna look goooooooood! Duktig Steph!

    SvaraRadera