lördag 20 februari 2010

Insnöad

Fast i Dalsland blev jag, mitt tåg åker inte mot Stockholm i detta oväder! Rent bokstavligen är jag nu insnöad i huset, sen är jag väldigt insnöad på att sy klänningar också, så det funkar ju bra med tanke på att det inte går att göra något ute en dag som denna! Men lite tråkigt är det allt då jag längtat efter att gå till SOS Church imorgon & att  jag längtat efter att få träffa min älskade syster som varit i Thailand i snart fyra veckor!

Så det kan bli! Ha det gott i snön mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Blir nästan lite avis. Vill oxå vara insnöad! =) Ok blir alldeles fylld av inspiration när jag ser att du syr klänningar. Det vill jag se sen. Satt och sydda på Novalis mössa häromdagen. Men sen åkte jag på semester till Cypern. Har ju sportlov. Funderade däremot om du fortfarande är på? Och om du isf kommer till Uppsala något nästa vecka? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej Emilie! Härligt med cypern! Jag vet inte när jag åker till Uppsala nästa gång, var där en sväng igår, men skulle vara bra om jag fick ditt nummer så att jag kan förvarna när jag är påväg. HAr du någon deadline när du senast måste ha fotat, Isf. får vi bara bestämma en dag som vi åker till uppsala på! Ha det gott! Kram . Stephanie

    SvaraRadera