torsdag 11 februari 2010

Modem i Dalsland

Sitter hemma hos min mormor och morfar, belysningen i deras sovrum är mysig & allt är tipp topp städat. Min mormor är ganska pedantisk när det gäller sånt. De är inte så gamla, min morfar är 67 år och min mormor 65 år - mormor blev gravid med min mamma när hon var 16 - så de har hållit ihop ett bra tag nu! Precis som det ska vara. Längtar att få bli gammal med min älskade Daniel och fortfarande vara lika kär! Det charmiga med att få skriva på min blogg här ifrån Dalsland är nog uppkopplingen på internet, den påminner mig om mina tidiga tonår då internet var nytt för mig och man alltid hörde telefonbruset när man skulle koppla upp..."eehwwwwwwwwwwwwwchchhchchchhc euåeuåeå dong dong....krasshshshhshsh.." precis så låter det fortfarande, Morfar vill inte byta till bredband. :) Så tyvärr blir det väldigt få bilder då internet är väldigt sakta! Hoppas det kan vara liiite kul att läsa min blogg ändå! Ha en go kväll kära läsare!

/Stephanie, i de dalsländska skogarna..

2 kommentarer: