söndag 14 februari 2010

Som sagt!

Det plingade på dörren hos mormor & morfar idag och det var en blomsterleverans till MIG, beställd från min älskling som just nu befinner sig i USA. Den vackraste buketten någonsin och med ett kort där det stod: "If I could rearrange the alphabet I would put U and I together - right now!" Första gången jag fick en ros av Daniel var på alla-hjärtans dag för 7 år sedan - han hade lyckats bryta sig in i mitt gymnasieskåp och där lämnat den finaste rosen någonsin..

Tack älskling för de 7 bästa åren av mitt liv, tack för att du fortsätter att älska mig passionerat och uppvakta mig ofta! Livet med dig är så spännande, du slutar aldrig att överraska mig! Jag älskar dig & längtar efter dig!

3 kommentarer:

  1. han tänker på det bästa han har,kram.Inging.

    SvaraRadera
  2. Åååh va fint av honom! Söta ni är!

    btw, går du att nå via mobil nuförtiden?

    SvaraRadera
  3. Does he has a brother?! ahahhaha!
    I love you too so much!

    SvaraRadera