tisdag 26 januari 2010

Förmåner


IsaDora, Stephanie, Nathalie & Melodie - Williamsdöttrarna

Att vara storasyster till tre småsystrar är inte så dumt trots allt, det har det nog aldrig varit igentligen heller! Men nu när jag är i Uppsala för att sköta om de lite medan mor och far är utomlands, så fick jag sovmorgon när barnen vaknat, och när jag sedan vaknade hade systrarna fixat en lyxig frukost på sängen! Nu ska Denzel sova och jag ska sjunka ner i ett varmt skönt bubbelbad! Softaste förmiddagen på läääänge :) Jag bjuder på en bild från det vackra året 1999, hela syskonskaran på bild!

3 kommentarer:

  1. Hahahahah...... Vi var ju sååå snygga i 99 modet! Eller inte ;)
    Håller med dig att ha 3 systrar är inte dumt alls! Vilken lyxtreatment du får, det är bra att dom skämmer bort dig. Det förtjänar du! :)

    Jag kommer förbi idag efter jobbet! Läääängtar! Ska bli så kul att träffa er alla..

    Hugs&Kisses

    SvaraRadera
  2. vad söta ni är!!!
    När jag ser bilden tänker jag tillbaka på vår barndom och jag tycker att det är så synd att jag egentligen inte känner den unga kvinnan du nu är, utan bara den goa spralliga 12åriga steph :)
    Skulle verkligen vara kul att träffas någon gång!!!

    SvaraRadera
  3. Jovana: JA! När befinner du dig i Sverige nästa gång?! Skulle vara jättekul! Åker ner till ed 8 feb ;) /Stephanie

    SvaraRadera