måndag 4 januari 2010

Bling Bling Ring




Novali ville ta av mina vigselringar idag, men jag sa : Nej, dom har jag fått av pappa när vi gifte oss.
- Novali också få sånna?
-Ja, när du blir stor och gifter dig.
Samtalet var slut där. När sedan Daniel kommer hem och jag kommer ner från övervåningen har Novali berättat för honom att hon ska få en ring när hon gifter sig med sin kompis Jonah. Ringen ska blinka också. Huset mitt i mot vårt ska de flytta till, men de ska komma över till oss och hoppa i soffan ibland. Brudklänningen skulle tydligen vara röd varpå Jonah skulle bära en lila "stym" (kostym)!

Vi får se vem framtida mannen blir för denna lilla tjej, men ringen som hon får ska iaf. blinka :)

5 kommentarer:

  1. hahahahahahaah! I love that kid!

    SvaraRadera
  2. ÅH vad gulligt! Hon är ju helt underbar! Ska hälsa Jonah att han har en beundrare och blivande fru i Novali ;)

    SvaraRadera
  3. Gullungen då! Hon är ju underbar!! nu är det två stycken som har planerat bröllop med honom :) hihi..
    Härliga barn vi har!!

    SvaraRadera
  4. hejsan där... vet itne om du kommer ihåg mej ANGELA??!?!?!!..
    du kan hitta mej på mitt blogg.
    liita.blogg.se.. kram på dej

    SvaraRadera