måndag 7 september 2009

Skogens guld


En ledig dag i de småländska skogarna. Vem tar inte på sig gröna gummistövlar och ger sig ut i skogen då?! Kvistar som knastrar under fötterna, grön fluffig mossa som täcker hela skogsmarken, den härliga tystnaden och jag är på jakt efter de gula kantarellerna! Daniel har visat mig "sitt" ställe och jag hittade direkt..massor. Jenny, om du läser detta, så ska jag ta med dig någongång på kantarellplockning vare sig du vill eller inte ;) (Just nu njuter denna icke naturälskande kvinna av Portugals paradis)

2 kommentarer:

  1. hahahahahaah! jag hade bara hunnit läsa till "Vem tar inte på sig gröna gummistövlar och ger sig ut i skogen då?!" och svarade högt INTE JAG IAF! och sen läser jag vidare....nån vacker dag stephi...nån vacker dag! först måste jag köpa några heta rosa gummistövlar. Portugal val grejt! roligare än svensk skog :P

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Ja, Steffi du kan ju alltid försöka få med henne till skogen! Good Luck!

    SvaraRadera