tisdag 29 september 2009

Det var tacken för en puss!

klicka på bilden för en närmare titt på munnen :/

Novali är faktiskt en riktigt snäll och omtänksam syster (för det mesta). För nån vecka sedan skulle hon pussa på sin bror, men jag hör bara ett STOOORT SKRIIIIK från Novali. Denzel har spytt på hennes mun! Där sitter Novali skrikandes på golvet och ropar att Denzel har "pytt" på henne. Och bloggerska som jag är springer jag och hämtar kameran (först!?) innan jag hämtar papper för att torka av min dotter! Hur knasigt var inte det :) Men nu får ni ju se en bild på snälla storasystern som bara ville pussas..

8 kommentarer:

  1. HAHAh ååh stackars lite.. Hon som bara ville pussas... heheh

    SvaraRadera
  2. Ojoj... Fantastisk bilde! Tenkte bare at jeg skulle kommentere og si at jeg følger bloggen din. Det er veldig kjekt å lese hva du og familien din driver med! Klem fra Ranveig

    SvaraRadera
  3. haha...sötis..

    SvaraRadera
  4. Väldigt roligt! :) Tänkte även tillägga att du är en skicklig bloggerska! Jag tittar in här ibland. Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha, vi sitter här och bara skrattar!! Hon är juh för söt lilla Novali! Vore kul att träffa er nån dag! :D

    SvaraRadera
  6. Fy vad äckligt! Men lite kul...

    SvaraRadera
  7. Stackars Novali.. Det var ju riktigt äckligt!Men jag håller med Samuel, lite kul var det allt! :)
    Å du är ju riktigt rolig mamma, hämta kameran först. Ha ha :) :)

    SvaraRadera