fredag 19 juni 2009

POCKET


Ännu är jag inte i närheten av att sluka böcker som min man, han läser jämt! Kommer du hem till oss kan du hitta en bok på toaletten, en i vardagsrummet och en bredvid sängen..han läser i snitt en bok i veckan och kan varva mellan tre. Min älskade bokmal! Men inför denna lilla semester tog vi oss en tur till A6 shoppingcenter och införskaffade oss några pocketböcker var. Så idag, en regnig midsommarafton har jag läst klart första boken..det är faktiskt väldigt avkopplande och jag börjar mer och mer förstå min mans kärlek till böcker och läsning..

Boken jag precis läste hette Äcklig.. rörande! Är så tacksam för att jag fått växa upp i en kärleksfull familj! Nästa bok som jag slänger mig in i ikväll blir Marley & jag. Men nu lite film med mannen och svärfar! 

Glad midsommar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar