måndag 21 februari 2011

Trettio.nu

Nu är jag i vecka 30 och magen blir bara större och större. Tyckte det var dags för en magbild då det var ett tag sedan nu. Denna bilden är dagsfärsk och tagen av Novali på första försöket. Trots att hon blundade med båda ögonen prickade hon magen tillräckligt bra, ganska så skickligt :).

Annars så har vi varit i Norrland hela familjen då Daniel predikat fre-sön, och innan det jobbade jag tre nätter vilket gjorde mig alldeles för seg för att uppdatera bloggen. Men denna veckan mina vänner är det en smula lugnare, och då menar jag en smula ;)

4 kommentarer:

  1. Hjälp va tiden går fort när man själv inte är mitt i det!! =) Va fin du är! Spännande att få se vad det är för krabat där inne. Säkert världens finaste. Dina andra barn är ju hur vackra som helst! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åå, fina magen! Var alldeles för länge sedan vi sågs, tiden går så fort! Jag väntar fortfarande på svar gällande mitt mail, kanske ska ta det över en liten fika? ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj - orkar du jobba natt fast du är gravid? Vad jobbar du med? (Vården är väl vanligast när det gäller nattjobb för tjejer men det kan ju vara något annat också.)

    SvaraRadera
  4. Steph vad fin du är i din mage! ÄLSKAR bilden! Duktiga Novali! :) Längtar tills vi ses snart... Love ♥

    SvaraRadera