tisdag 1 februari 2011

Nytt vs. Antikt ?

 
Oj vad spontant det blev! 

Jag är en riktig "blocketkikare" och för en vecka sedan hittade jag detta antika bord för alldeles för mycket pengar, men dock ett bord jag så gärna skulle vilja ha. Porslinshjul, runt, tre iläggsskivor, vackra ben.. ja ni förstår mig. Så för skojs skull gav jag ett skambud. 1/4 av priset han begärt. Fick mailet ganska så nyss att han accepterade mitt bud om jag hämtade det idag, och gissa vad som står i vårat kök nu? Blev väldigt spontant, men jag är glad! Så nu måste jag bara bli av med vårat andra köksbord som jag faktiskt också trivts mycket bra med, men med ett helt annat stuk - ikeastuk :)

Kanske bara jag som missat, men på www.livethemma.ikea.se kan man annonsera sina gamla ikeaprodukter gratis om man är ikea family medlem, De lägger upp din annons gratis åt dig på blockets hemsida samtidigt! KANON! Nu ska jag sälja av mig lite fler ikeaprylar :)


Gó kväll!

1 kommentar: