tisdag 28 september 2010

Skolfotografering!

8 kommentarer:

  1. Jag håller med! Hur söta som helst! Gillar Denzels min på sista bilden :-D

    SvaraRadera
  2. uuuuuur fina! Jag kommer sakna er multum. Påminn dom om moster Nattie så dom inte glömmer mig! Puss! Älskar er! <3

    SvaraRadera
  3. Så fina! Novali kan det där med att posa :) Jag sa faktiskt till Billy idag när vi var ute och shoppade lite och gick förbi en reklamskylt med barnmodeller att några som skulle passa så bra som det är era barn :)

    SvaraRadera
  4. Ååååååh dom är ju så söta! SAKNAR! Gulleungar... ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Å fina underbara! Världens sötaste ungar! :) Denzel är verkligen jättelik Danne på det översta kortet, har inte sett det så tydligt innan! Fast han har dina ögon... Hoppas att vi får till något mys nästa vecka.

    Kram faster Mickan

    SvaraRadera
  6. åh så fina novali o denzel är :) verkligen bra bilder:)så stora barnen har blivit .saknar er!! kramar från linnea

    SvaraRadera
  7. ååhåhå så snygg tröja din flicka har vart är den köpt finns den i fler färger?

    SvaraRadera