söndag 5 september 2010

Big news!

Det är ju faktiskt lite pinsamt, jag har ännu inte lagt upp några bilder på mina sötnosar Milo och "Orvar"! Jag har blivit moster och faster bara några få dagar mellan! Lilla Milo har jag fått pussa på några gånger och jag längtar tills jag blivit helt frisk från en jobbig förkyldning så att jag får hälsa på min andra lilla plutt "Orvar". Jag hoppas att föräldrarna kommit upp med ett "riktigt" namn tills jag kommer och hälsar på honom, det tar emot lite för mig att kalla en liten gullunge för Orvar.

Men vill önska er; Melodie & William och Mikaela & Joel ett stort fett grattis till varsin fantastisk skatt! Jag är stolt och en mycket lycklig moster och faster! Ni kommer bli världens bästa föräldrar!

KRAM

/moster & fastern!

2 kommentarer:

  1. Tack fina du! Jag och resten av familjen längtar massa till vi får träffa er!
    Och vi jobbar stenhårt med namnet... :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Melodie som i din lillasyster Melodie?!

    SvaraRadera