lördag 10 juli 2010

The States


För två dagar sedan landade vi här i USA, oj vilken resa! 1-åringen är en väldigt rolig ålder, men inte när det kommer till att sitta stilla på ett plan i många många timmar. Men nu är vi framme och vi njuter! Imorgon ska vi bege oss till Gettysburgh där Daniel ska predika hela helgen. På dessa 6 veckor som vi är här kommer Daniel predika minst 21 ggr, vilket innebär att hela familjen har 21 möten att följa med på. Det ska bli jättekul! Fångade ett fint foto på min kärlek och vår lilla prins sittandes på trappen  tittandes på saker och ting, så det blir dagens bild.

Älskar Jesus, min familj och är tacksam över att vi får leva det liv vi lever!

Nu ska jag och maken käka lite majskolvar... Mmmm!

2 kommentarer:

  1. Steph! Var redigerar du dina bilder?? De är ju huuur fina som helst!

    SvaraRadera
  2. Hej kära maria! Jag redigerar i ett gratisprogram som finns att ladda ner på internet - picasa heter det. Ja det är jätteskönt att ha fått jobb, men det hade verkligen varit jättekul att jobba med dig på bolagret, tyvärr hade de inte så stor tjänst som jag sökte, utan kunde bara erbjuda några helger. Ha det gott! KRAM

    SvaraRadera