tisdag 13 juli 2010

Harley

I helgen har vi varit i Gettysburgh! Förutom att Daniel predikade tre gånger och att flera dyrbara människor fick sina liv förvandlade så fick vi, både jag och Daniel njuta av en härlig motorcykeltur på en riktigt fin HD! Min man var överlycklig av att få köra en HD och jag tyckte mest det var mysigt att sitta bakom, krama hårt om min man och känna sommarluften blåsa i mitt hår på en motorcykel. Allt avslutades med den godaste glassen jag ätit någonsin - vanilla toffee cashew på Kilkins! Tack Freedom Valley Worship Center för att ni tagit så väl hand om oss!

Idag är vi tillbaka i Pittsburgh och har hängt i våra kära vänner Almqvists trädgård med barnen.

Livet är underbart!

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt att åka motorcykel på sommaren! Ni verkar ha det fantastiskt bra! :) Love you guys... Hoppas du fortsätter att uppdatera bloggen titt som tätt! Heja heja! :)

    SvaraRadera