tisdag 29 juni 2010

En effektiv dag!


Det är inte lätt att söka jobb med två barn som gärna springer iväg åt varsitt håll, hittar på något busigt eller helt enkelt bara inte vill sitta stilla i vagnen. Vilken tur att jag slapp det! Min man har varit guld. Han har skjutsat, häftat ihop CV:n, varit och köpt bläck och papper till skrivaren, varit "CV-langare" och min personliga hejjarklack när jag sprungit och sökt hela 15 jobb idag. Kl. 10.22 satt vi hela familjen i bilen och åkte till första gallerian, sen till den andra.  I allt jobbsökande hann vi köpa ett par jeans till min snygga man och när klockan slog 12.00 hade jag en inbokad arbetsintervju som jag tror gick vägen! Direkt efter arbetsintervjun åkte vi vidare till Söders häftigaste butik; Sivletto, där min man klippte sig hos favvofrisören Justin. Därefter åkte vi vidare till barnens faster & farbor och myste med fika, promenad längs ån & hemmagjorda hamburgare. En lyckad, mysig och effektiv dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar