tisdag 22 juni 2010

Dejt


Älskar när jag får gå på dejt med min älskling! Barnen blir trygga av att se att du och din partner älskar varandra och tar tid med varandra. Så var det längesedan du dejtade, boka barnvakt och hitta på något kul! Det behöver inte kosta mycket, bara ni får umgås SJÄLVA med VARANDRA!

Min mans bror och fru har precis fått en liten tjej som är dryga månaden nu och vi semestrade med dem på Öland, det var så mysigt! Vi passade på skicka iväg de på en liten dejt, bara för att de skulle få ro om varandra en liten stund och få börja dejta varandra lite igen. Dagen därefter kontrade de och gav oss en helmysig date tillbaka; de hade packat deras bil med godaste picnickorgen och vi fick åka iväg vart vi ville medan de tog båda barnen!

Med en Ölandskarta och stekande sol begav vi oss iväg på äventyr. Första stranden där vi tänkte lägga oss, dröjde det inte länge förrän det kom ca. 50 st. kossor och tjurar och gick precis där vi låg. Ena tjuren stannade och blängde på mig alldeles för länge, så vi hoppade in i bilen och flydde till en annan strand. Där njöt vi utsikt, sand, sol, picnic och framför allt varandras sällskap. I'm in love - and I always will be! Älskar dig min Daniel, och tack kära Jemanders för att vi fick en trevlig date!

3 kommentarer:

  1. Åh vad härligt för er! Det är fantastiskt när man får till en romantisk dejt sådär. Det tycker även jag som inte har några barn än. Jag förstår att det blir ännu mer sällan när man har det.

    SvaraRadera
  2. fina bilder...
    fina kossor...
    fina dejtingtips...
    fint par!
    fin vecka vi hade...
    fina barn ni har...
    fint att vi ses snart igen!!!

    SvaraRadera