torsdag 17 december 2009

Surprise everyday!

love love love...

Jag är som ett barn på julafton varje morgon jag vaknar och får öppna kalendern som min man gjort åt mig! Det är så spännande, inte samma chokladbit varje dag i 24 dagar, utan något nytt och kreativit varje dag. Jag har gett alldeles för lite creds till min man som planerat allt så bra: Allt från vackra vackra kärleksbrev, till en supersnygg köksklocka, biodate med barnvakt, fin tröja, egen burk med mintpastiller och mitt namn på, diamanter and so on so on... Jag är väl ganska kräsen av mig när det gäller att köpa saker till hemmet och vill nog helst göra det själv, men han har verkligen lyckats! Modigt! Idag fick jag nog de finaste muggarna ever. Blev helt kär! Så dom blir det många koppar varm choklad i med älsklingen! Love my hubby!

1 kommentar: