tisdag 1 december 2009

Bästa julklappen

Vi lovade varandra - Inga julklappar till varandra i år, vi ska investera i en diskmaskin till vårt hem! Men innan min man åkte till Indien lämnade han ett paket som jag först fick öppna idag. Ja, det är så typiskt min man på något sätt, så firnurlig, så påhittig, så romantisk! Och utan att bryta vårt löfte om julklapp lyckades han slinka undan med detta paket! Jag fick en adventskalender, men inte en sån där fjantig i choklad utan en jättefin med personliga små klappar för varje dag. Idag fick jag ett kärleksbrev och tydliga instruktioner på hur den ska användas. Inget vänta upp till midnatt och öppna och inget tjuvkikande (allt det där hade jag faktiskt gjort om jag nu inte fått dessa instruktioner-och det visste han väl!) Sååå nu längtar jag efter att få vakna till andra luckan imorgon! Älskling du är så go! TACK för den bästa julklappen i år! PUSS

STORT GRATTIS VILL JAG ÖNSKA:

Vackra Maria Amritzer & Bästa Samuel Willkander
som båda fyller år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar