tisdag 20 oktober 2009

Skrivbordsröj & annat

Far & Son

Jag har i någon vecka suttit och skissat på olika saker & rört till på vårt skrivbord. Så igår kväll fick jag ett projekt delegerat till mig av min man : Städa skrivbordet! Ja, 90% av sakerna är nog utspridda av mig, så idag kommer han få se ett polerat & skinande rent skrivbord när han kommer hem. Bara att sätta igång!

Uppdatering på barnen:

Novali leker med en Barbie som hon smet in på toan och tvättade håret på. Hon kom ganska snabbt ut och bad mig klä på dockan kläderna då hon "fryyyyser mycket mycket!"

Denzel sover som en stock just nu, är lite svullen runt ena ögat då han trillade i asfalten igår!

2 kommentarer:

  1. Du är en duktig fru du!! :) Stackars lilla Denzel...!

    Ser verkligen fram emot vår lilla trip!!! Ska bli så kul! Speciellt när NoNo och Baby Denz följer med!

    Love you. Kram Issie

    SvaraRadera
  2. Vad fint skrivbord vi har älskling!!:)

    SvaraRadera