onsdag 23 maj 2012

Bus-Denzel


Denzel är en kille som älskar att pilla, att upptäcka och att testa allt! Det kanske alla killar i hans ålder gör, men ibland kan jag bli tokig på hur lång tid allt kan ta, samtidigt som det är så charmigt.
På väg till bilen (varje gång!) måste han gå på utsidan av trappan och hålla sig i räcket, balansera på trottoarkanten, prova hur grannens grind funkar, öppna locket till brevlådan, trycka några gånger på alla knapparna till parkeringsbiljettautomaten, sen är vi äntligen framme efter ett dussin frågor på det. Idag kikade han in i postlådan och ropade "Haaallååå, är det någon hemma?":)

Jag älskar fina Denzel, han har så mycket glädje och har ett fint fint hjärta. Innan han somnade ikväll kramade han om mig och sa: "Mamma, du är sååå fin, och jag är såå snygg!" Jag är en lycklig mamma!


So long!


2 kommentarer:

  1. Haha åhh sötnos <3

    SvaraRadera
  2. IsaDora Willind29 maj 2012 kl. 13:29

    Haha det är Denzel upp i dagen!! :) <3

    SvaraRadera