onsdag 24 augusti 2011

Storasyster

Som mamma är jag väldigt lycklig över att ha en så fin dotter som är en otroligt duktig storasyster till hennes småbröder. Hon hjälper till med så mycket saker. Idag dukade hon fram frukosten till oss alla tre på eget initativ och det gick så bra. Att hyvla ost är dock inte det lättaste, så det var det enda jag behövde hjälpa till med.

Novali tycker själv att hon är en väldigt duktig storasyster, för i badet igår sa hon så här:

-Mamma, vet du att jag är universums världens bästa storasyster?!

och det går ingen nöd på alla komplimanger som Lewis får över sig varje dag. Imorse lät det såhär:

- Ååå Lewis du är sååååå söööööt, som honung! Jag vill bara äta upp dig, så söt är du! 



2 kommentarer:

  1. Åh jag bara lääääängtar så mycket tills imorrn!! :D

    SvaraRadera
  2. Uuunderbart med syskonkärlek! Fina bilder på barnen du har också! Mysigt! Va duktig du är!

    SvaraRadera